ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΩΝ



Φροντίδα για τη μητέρα και το μωρό > Εγκυμοσύνη & Θηλασμός > Συνήθεις ερωτήσεις

Υγιεινή διατροφή, η καλύτερη περιποίηση.


Η καλύτερη διατροφή και κατά την εγκυμοσύνη είναι αυτή που περιέχει ποικιλία και που ικανοποιεί τις ανάγκες σας. Ενδώστε που και που δίχως τύψεις σε κάποια λιχουδιά!

Επιλέξτε βιολογικά – το καλύτερο για το μωρό σας. Τώρα επιλέγετε μόνο το καλύτερο για το καθημερινό τραπέζι, καθώς η ποιότητα είναι που μετράει και όχι ποσότητα.

Πίνετε αρκετά! Τα υγρά κρατούν το μεταβολισμό σας σε κίνηση.

Φάτε ισορροπημένα και πολύχρωμα! Σαλάτες, λαχανικά τα οποία περιέχουν σίδηρο, φρούτα, καθώς και άπαχο κρέας, υποστηρίζουν τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων, τα οποία είναι απαραίτητα για την οξυγόνωση μητέρας και παιδιού. Η βιταμίνη C υποστηρίζει την απορρόφηση του σιδήρου στο έντερο. Επίσης καταναλώνεται υδατάνθρακες υψηλής αξίας και ελαιόλαδο.

Εάν επιθυμείτε κάτι γλυκό, προτιμήστε καλύτερα φρούτα, φρουτοσαλάτες, αποξηραμένα φρούτα, ξηρούς καρπούς και γιαούρτι.